2011. június 30., csütörtök

Női szőrmekabát, 1 Ft-ról! Csak 7 napig!!!! NMÁ!!! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Sziasztok!
Eladásra kínálom az alábbi (szerintem) műszőrme kabátot, melyet kaptam, ezért nem tudom hogy pontosan miből is van. Nagyon jó meleg, de nem az én stílusom, ezért adom el. Nincs benne méretezés, sem márkajelzés, de rám jó, tehát S vagy M lehet a mérete. Ha kell mérek nagyságot!!!
Én egyáltalán nem használtam, előttem nem tudom, de nem látszik rajta semmi hiba, kopás, sem szakadás. Teljesen hibátlan. Kapucnija is van, mely ugyanolyan anyagból van mint a kabát.
Kérdezz bátran! Nézd meg a többi aukciómat is, postaköltséget spórolhatsz vele, folyamatosan töltöm fel a termékeimet!!!
Postázás és futár is megoldható, mindenkori díjszabásnak megfelelően!!
Jó licitálást!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-07-04 14:44
. Női szőrmekabát, 1 Ft-ról! Csak 7 napig!!!! NMÁ!!! - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése